Subject: FW: Lelle aleviku kergliiklustee.
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 23 May 2025 10:15:32 +0300

Tere.

Palun mulle täitmiseks, koduv.

Tervitades

Merike

From: Asko Reimus <[email-masked]>
Sent: Friday, May 23, 2025 10:14 AM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Subject: RE: Lelle aleviku kergliiklustee.

Tere,

Manuses täiendatud projekt.

Lugupidamisega

Asko Reimus

EXTech Design OÜ

Tel: +372 5394 4947

From: Merike Joonsaar <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: esmaspäev, 7. aprill 2025 15:42
To: Asko Reimus <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Lelle aleviku kergliiklustee.

Tere.

Tänan projekti eest.
Mõned tähelepanekud projekti täiendamiseks.

1.	Riigiteele projekteerida künnised km 0,14 ja km 0,23 (TRAM kirja p
16).
2.	Kergliiklustee rajamiseks riigitee alusele maale tuleb projekti
koosseisus koostada isikliku kasutusõiguse (IÕ) plaanid. Juhend lisatud
manusesse.
3.	Lisada nähtavuskolmnurgad sõidutee ja kergliiklustee lõikumisel.
4.	Täpsustamist vajab kergliiklustee kate ristumistel mahasõitudega.
Transpordiamet on riigitee pindamise raames 2023 a pinnanud ka mahasõidud,
kuid see ei ole kergliikleja seisukohast kõige kasutajasõbralikum
lahendus. Lisaks ei jää kergliiklustee osade kokkuviimisel vuukide kohad
väga kvaliteetsed. Palume kergliiklusteele näha ette läbivalt asfaltkate.

Lugupidamisega

Merike Joonsaar

Peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

5862 7078

From: Asko Reimus <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, March 19, 2025 8:43 AM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Lelle aleviku kergliiklustee.

Tere,

Koostame Kehtna Vallavalitsuse tellimusel Lelle alevikus Pärnu mnt (lõigu
pärnu mnt 10 – Pärna tn) kõnnitee ehitusprojekti põhiprojeki staadiumis.
Manuses projekti failid.

Palun projektiga tutvuda ja sobivusel kooskõlastada. Küsimuste ja
täpsustuste puhul palun ühendust võtta.

Lugupidamisega

Asko Reimus

EXTech Design OÜ

Tel: +372 5394 4947

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.